An era of treachery

Jag vet inte vad det är. Men jag har känslan av att allt är deprimerande och trist som fan just nu. Kan inte komma på en dag den senaste tiden då jag har känt mig riktigt lycklig. Nu när Natalie har skaffat kille finns det ingenting att göra förutom att deppa ihop. Inga pengar så man kan åka och göra något kul, inte Göteborg eller Enter Shikari den 10e, inte något kul väder som man vill vara ute i, inte solljus på över en vecka, ingen glad Patrik som piggnar upp tillvaron hemma, inte någon pappa att umgås med, inte någon Thomas som frågar om jag inte vill följa med på crosstävlingar, inte någon fin stämning i familjen, bara skit alltihop.

Jävla pissliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0